Reisplanning Australie en Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Erwin en Carola Hoeckx - WaarBenJij.nu Reisplanning Australie en Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Erwin en Carola Hoeckx - WaarBenJij.nu

Reisplanning Australie en Nieuw-Zeeland

Door: Carola

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Carola

16 April 2014 | Nederland, Drachten

Volgende week zitten we op dit moment al zo'n twee uurtjes hoog in de lucht, via Singapore onderweg naar Sydney. Daar komen we na een kleine 20 uur vliegen om 16:35 Australische tijd aan (6:35 Nederlandse tijd).

Op zaterdag 26 april hebben wij het voorrecht aanwezig te mogen en kunnen zijn bij de bruiloft van Jacqueline en Dave in Sydney. Twee dagen hierna zullen we naar Christchurch vliegen, van waar we met een huurauto zowel over het zuider- als het noordereiland gaan toeren om uiteindelijk te eindigen in Auckland. In de laatste week komen Jacqueline en Dave ons een paar dagen vergezellen op het Noordereiland.

We zullen proberen om hier af en toe een reisverslagje te plaatsten, om geinterresseerden op de hoogte te houden. We hebben er enorm veel zin in!!!

Omdat 6 weken lang is, maar voor zo'n veelzijdig land ook weer kort, hebben we voor onze rondreis een globale planning gemaakt.

28 april: Aankomst in Christchurch
9 mei: Westport via Punakaiki / Karamea
10 mei: Karamea
11 mei: Nelson / Motueka
12 mei: Motueka
13 mei: Marlborough Sounds (Havelock)
14 mei: Marlborough Sounds
15 mei: Oversteek Picton / Wellington (Noordereiland)

16 mei: Wellington / Plimmerton
17 mei: Wellington / Plimmerton
18 mei: Raetihi / Taumarunui
19 mei: Raetihi / Taumarunui
20 mei: Tairua / Opoutere / Whangatama
21 mei: Thames (via Coromandel)
22 mei: Thames
23 mei: Russell / Paihia (via Pacific Coast Highway)
24 mei: Russell / Paihia
4 juni: Auckland
5 juni: Terugvlucht

• 16 April 2014 - 15:17

Jac Hoeckx:

Wat leuk dat we jullie kunnen gaan volgen (nou ja in gedachte dan). Veel plezier down under!