Hello (again) Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Erwin en Carola Hoeckx - WaarBenJij.nu Hello (again) Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Erwin en Carola Hoeckx - WaarBenJij.nu

Hello (again) Sydney

Door: Carola

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Carola

24 April 2014 | Australië, Sydney

We hebben een prima reis gehad, hoe lang die ook was! De reis begon de 23e toen Henk en Petra zo lief waren om ons op station Heerenveen te zetten. Daarna een vlucht van ongeveer 12 uur naar Singapore, waarbij we samen drie stoelen naast elkaar hadden. Na een uur overstaptijd, wat ruim voldoende bleek, nog een vlucht van ongeveer 8 uur, waarbij ik na 6 uur slapen dacht dat er pas een uur voorbij was.. (was zo om dus)
Op Luchthaven Sydney eerst direct alle jassen ingepakt (overbodig hier met zo'n lekker temperatuurtje) en met de trein zo binnen 10 min het centrum in, waar ook ons hotel is. Even gedoucht en daarna gezellig gegeten met Jacqueline en de helft van de gasten voor de bruiloft. Wel bijzonder om aan de andere kant van de wereld mensen terug te zien die je wel eens op een verjaardag hebt gezien! En ook om hier weer te lopen, net als drie jaar geleden!
Nu slapen in een heerlijk bed!

• 24 April 2014 - 15:58

Germa:

Hee buurtjes!
    Geniet van jullie vakantie :)
    Groetjes!

• 24 April 2014 - 16:07

Martin:

Gelukkig is de broedse kip niet bij de douane gestoord!

• 24 April 2014 - 19:19

Lianne:

Fijn dat jullie zijn aangekomen en dat het allemaal mee viel! X lian

• 24 April 2014 - 19:52

NrFive:

Veel plezier! :)

Ennuh, let op je camera dit keer!

• 25 April 2014 - 09:30

Annemiek:

Leuk zo'n ontmoeting aan de andere kant van de wereld!!!